Bjuden på Middag :)


Igår ringde hemtelefonen vid 10 tiden, det var Anna som sa att hon var ledig från jobbet för Moa hade inget fritids..så hon undrade om jag och barnen ville komma över och äta middag vid 12 :) Självklart tackade man inte nej, gott att bli lite upp passad ibland hehe..blev potatis och en helt inderbar köttgryta *mums* Sen blev det efterätt till barnen bestånde av glass och kolasås..
Blev en massa tjöt :) sen kom vi in på dagmamma till Benjamin, men sa att Nina hade kronglat så och bara skyllt på en massa annat hela tiden..Men då sa Anna att hennes gammla dagmamma inte hade några barn alls knappt..så hon tog och ringde henne och hörde efter..hon skulle tydligen ha mötte med Nina idag så hon skulle nämna Benjamin:) så nu kan jag bara hoppas att han kan få vara hos henne :) har hört att hon är en helt underbar dagmamma!!
Blev att vi var där nästan hela dagen, kom hem precis innan gubben slutade jobbet.. hehe..

Idag vet jag inte vad vi ska ta oss till blir väll lungt är lite mysko väder ute tycker jag..blir väll lite daglig damsugning bara:)  och massa bus och lek med pojkarna!!
Ingen mammaträff för mej idag då det skulle vara i gislaved..vågar mej inte på att testa om man kommer på en buss med den vagnen..lite pinsamt om man inte skulle komma in..haha..så får vänta till nästa tisdag och se vart det blir dom ska vara:)

puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0