* Lekplatsen *



Idag blev det utgång redan vid halv 10, då vi skulle mötta Sandra och Neo för att gå en sväng till lekplatsen :) var mycket skönt att komma ut lite så att man piggnade till..sen blev det lite handling på hemköp, så nu finns det lite mat här hemma igen..hehe...kom hem nu för ca 30 min sedan..Tänkte jag skulle lägga Benjamin lite så att han får vila sej lite..så kan jag på börja middagen..blir kokt potatis och fiskgratäng och grönsaker :)

Ska se om jag kan ta en runda till Anna idag med tänkte lämna tillbaka matlådan jag fick med mej hem i måndags :) bara det inte regnar..ser lite mörkt ut på himmlen nu...

puss<3

Kommentarer
Postat av: Lisa

här blir de oxå fiskgratäng... hihi

lekplats e kul. satte upp hampes gunga i trädgården idag... å krattat upp gräs..jobbigt å vara husägare haha

2008-08-20 @ 14:18:18
URL: http://lisa.blogg.se/
Postat av: Carro

Min skatt! Jag blir så ledsen när jag läser ditt förra inlägg...... :( Låt det inte gå för långt! Hoppas du sa ifrån!??

Älskar dig hjärtat! Puss

2008-08-20 @ 17:54:25
URL: http://niiiilorac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0