Onsdag....


Då var det onsdag kväll och halva veckan har gått..har vart en trög halv vecka tycker jag men det är väll för att gubben har börjat jobba igen..
Idag har jag fått städat av köket, damsugit och torkat golv :) imorgon blir det lite mer storstädning om Benjamin ska till sin farmor och farfar..Lättare att få nånting gjort om han är där och busar ! Förhoppnings vis kanske man kan få lite sömn också :)
Har inte fått gjort så mycket mer idag..
Benjamin är nattad och sover i sin säng :) Melwin fick en flaska och somnade framför tv:n i babysittern..så nu har man lite lugn och ro *gott* Kunna varva ner lite..fast när man väll sätter sej till så blir man ju såå trött..

Nu har Benjamin börjat bli svartsjuk på Melwin, vet inte om det är för att han är mer med nu...Hoppas att han kommer in hos en dagmamma nu snart så att han kommer ut och får träffa lite andra barn :) det behöver både han och jag..Min älskade lilla Benjamin <3 

Dags att sätta sej framför tv:n nu och titta lite innan lilleman vaknar igen :)

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas det gått bra att städa :D Hihi! Puss

2008-08-07 @ 17:36:24
URL: http://niiiilorac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0