1 December **


Blev jobb i fredags :) gott att komma till jobbet och komma hem i från lite grann..som det känns nu så längtar jag tills jag börjar jobba helt då pengarna rullar in !! Vi gjorde inte så mycket mer under fredagen..
Lördagen blev det först en sväng till småläningen och sedan hem och få i sej nått att innan vi skulle i väg med Rickards jobb och bowla...
Skulle vara nere på ABL vid 5 tiden då det skulle vankas lite dricka innan vi åkte till gislaved...när vi kom till bowlingen så hade dom hyrt hela hallen i 2 timmmar haha..så det blev att man spelade två och två på varje bana..jag spelad mot Ingvor ( rickards chefs fru ) Ja herregud..var riktigt kul och drickan bara rullade in..för min del blev det lungt tog en cider under kvällen men kände att jag ville inte ha mer då jag hade barnen sen när vi kommer hem på natten..man vill ju vara allert om nått händer!  Efter allt bowlande var det dags för lite buffe, mumsigt! När vi satt där och åt så kom bandet som skulle spela på gissleparken..Joddla med siw....dom skulle äta lite dom också...innan dom skulle gå så gick Jossi fram till dom och frågade om dom inte kunnde köra nått för oss...haha..blev två låtar..Lite privat spelning!!! Jag tror att vi åkte från gislaved vid 10 tiden och vidare till Jossie och Anna :) Var hemma sen vi ett tiden..skönt att komma hem i vettig tid och få sova lite innan man skall upp igen..hehe...
Benjamin vaknade väll vid halv sju på söndags morgonen..men gick och lägga honom lite tidigare på vila..
Var nere på torget och kollade in postkodsmiljonären :) var ju en del som hade vunnit...lite störande,,rickard gick med i det för 2 veckor sedan..och nu hamnade postkoden på 31..och vi har 334 31...ghaa..men vi kom inte med för våran lott börjar gälla i december..jobbigt..annars hade man suttis här 10 000 kr rikare :) Får ta och kika på det på tv på lördag..

Idag har jag vart och lämnat Benjamin hos dagmamman..ska sedan hämta Moa nere på skolan och sedan Benjamin..skall ha Moa här en stund idag då Anna och Peter ska till jönköping :)
Längtar till torsdag..då skall Benjamin ha lussefest, blir att han få vara tomte :) sött ungen!!!

nehe om man skulle ta och lägga sej en stund nu när lille man äntligen sover..bäst att passa på :)

puss <3

Kommentarer
Postat av: Jelikan

Det är bara bra med oss annars. Skall snart börja om med renoveringen på övervåningen. Känns surt att behöva lägga ut pengar på det igen men sånt är livet. Ska bli så skönt och bli fördiga på övervåningen så vi kan sätta igång där nere.

2008-12-01 @ 12:41:16
URL: http://jelikans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0