Inte som man tänkte sej...

Igår kväll blev det protestering från Benjamin..gick och la honom vid 8, han var så trött höll på att somna i stolen..men när man väll lagt ner honom och sakt godnatt så blev det ett utbrott...gick väll in och la ner honom 15 ggr och han skrek i ca 20 min..kändes i hjärtat att bara låta honom skrika när man kom in och la ner honom..men till sist så somnade han..kan också ha vart för att han var väldigt över trött..har ju gått bra resten av veckan...får se hur det går i natt !

Blev inte så mycket vilande igår, blev att jag målade lite i Melwins rum..så nu är det snart färdigt, behöver en färgburk till..Sen kan man äntligen dela på dom och dom får var sitt rum :)

Idag ska jag försöka få tag på försäkringskassan..ringde i går men då var det över 30 min vänte tid..måste se så att jag har dagar..och i fall jag kan blanda i lite lågbetald dagar nu..så man blir av med lite såna..
Ska väll försöka ta mej ut lite idag..beror på...kanske blir en stund ute i trädgården..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0