Bvc


Var nere på Bvc idag med Benjamin, skulle på läkarkontroll och få 18 månaders sprutan...han vägde 12790 och var 86 cm..stora killen!! Sprutan han fick idag togs i armen och den verkade inte alls göra ont sa inte ett knysst när hon stack honom..gott det :) Annars så var allt bara bra med honom dom tyckte att han var en väldigt SMART kille *stolt*
Fick bara lite papper om att "sova på nätterna"  får se om vi lyckas måste göra det orkar inte ha det så här..bäst att börja nu första semester veckan så att han kommer in i det...
Så nästa kontroll för Benjamin är om 6 månder igen...
Melwin ska ner nu på fredag och väga/mättas :) kul och se om han har gått upp mer nu denna månaden *hoppas* hade inte gått upp så mycket sist...Jag ska också ner själv till Bvc på fredag och köra en hälsokurva ska bli kul och se om man mår bra!! Fick vart inne på VC och tagit mina blodprover så nu är dom också gjorda..får tacka Nina som ställde upp och passade Benjamin och Melwin den stunden *ängel*

Imorgon blir det nog en liten fika med Sandra skulle nog ta oss frukost på Bernt´s :) Mumma...och bara prata strunt, hehe...

Ska ta och lägga mej nu en liten stund innan små killarna vaknar igen hade jag tänkt..är trötter...

bye bye

Kommentarer
Postat av: Jelika

Va kul att du oxå skaffat blogg. Ska lägga till dig på min lista där jag har alla bloggar jag följer :-)



Skönt att mer folk håller med mig att man fött barn fast man gjort snitt.

Ingen kommer kunna ändra på de. Jag har föt Tore fast det var via urakutsnitt.

2008-06-26 @ 09:12:49
URL: http://jelikans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0