Peppa peppa !!


Inatt har Benjamin sovit i sin egna säng :) Skönt..kunde lägga honom i sin säng vid 20.30 stoppade om honom sa godnatt och gick ut där i från..hörde ingenting så jag gick ner en stund på nedevåningen..gick upp efter 5 min för att titta "läget"..när jag öppnade dörren så hade han somnat där alldeles ensam :) under själva natten vaknade han två gånger men la bara ner honom i sin säng igen och så somnade han om *stolt* Kanske börjar se positivt ut nu..

Ska ner till BVC nu vi 10.15 sedan en gång till kl 13.00...då är det hälsokurva som gäller..

Nu har vi ätit färdigt våran frukost..jag två rostade mackor...Benjamin två vanliga med kalvkorv på *mumma*

Skriver lite senare om hur det har gått för oss sedan...

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0