Svåra vägen...varför??


Varför ska jag jämt ta den svåra och kompliserade vägen när jag ska göra nånting?? Varför inte bara ta sej i kragen och gå den raka och enkla vägen...Vet faktiskt inte riktigt själv...Är "lättare"  med den krongliga vägen när man inte tror på sej själv eller känner sej osäker..men ALLT skulle vara så mycket enklare om jag bara hade kunnat göra det enkelt för mej..
Börjar inse att jag mår nog inte så bra ialf..är så mycket som spelar roll..mycket man tänker tillbaka på och mycket som hänt..tar koll på mej snart..
Kanske borde gå och prata med nån kurator aktig...få en på lite bättre tankar..
inte så bra att vara nere...och vara lessen i sin ensamhet...ingen som vet vad man gott i genom åren eller vad man tänker...
har väll mej själv att skylla lite också..men är inte en sån som pratar med vem som helst om mina "problem"...

börjar bli lite dyrstert nu...bäst att gå!!

puss

Kommentarer
Postat av: Ellen

jag visste inte att du kännde så, Det kanske inte är till någon tröst och jag kan kanske heller inte hjälpa dig men du vet ju vart jag står! Jag lyssnar gärna på vad du har att säga som en tyst vän. Jag vet att det kasnke låter smörigt men vill bara att du ska veta att jag bryr mig även om vi inte ses som vi gjorde förut. :)

2008-06-29 @ 21:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0