Trött Idaaaaa...



Höll Benjamin vaken hela dagen igår också men det gick inte så bra på natten..somnade i sin egena säng det var bra :) men sen vaknade han 3 ggr under natten sen var det att bara gå upp vid 06.00..är lite trött idag tänkte att jag skulle lägga Benjamin en stund sen så att jag ska få sova lite grann..måste det...
Blir inte så mycket annat gjort idag tror jag..har ingen lust till nått..tänkte plocka lite här hemma..och mysa med barnen..

Ska äta lite frukost här nu hade vi tänkt....

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! vill du tjäna lite extra pengar genom att bara klicka fram dig till olika sidor? ja, det är faktiskt sant! mer behöver man inte göra! blev du nyfiken nu? gå då in på min blogg för mera information! ha de fint



http://gabbifreak.blogg.se/2008/may/vill-du-tjana-pengar.html#comment

2008-06-30 @ 07:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0