** Barnledig ikväll **


Var i väg och lämnade Benjamin hos dagmamman idag då dom skulle ta kort ! Skall hämta honom i eftermiddag.
Ska ta och ta på Melwin en jacka och mössa, sedan ska vi gå ner till affären och handla lite middag..tänkte se om man kunde gjort chili corn carne idag..vi får se...

Vid 18.15 ska jag bli hämtad utav Mia och Anna då vi ska till gislaved och titta på Mamma Mia..får se vad de är för nått..har ingen anning..men tackar inte nej då det är FÖRSTA gången jag kommer hem i från sen Melwin föddes..så det ska bli så gott att bara få gå och sätta sej och vara själv 2 timmar :) Helt underbart..Men ändå kommer jag väll vara nervös då gubben ska klara av och ha två små busar här hemma..men det ska nog gå bra..

Igår kom Anna och hennes dotter Moa förbi med ett kort till Benjamin och Melwin :) kortet var från Moa, så sött ! Får ta och inhandla ett litet kort som Benjamin kan måla på så får vi gå och lägga det i deras postlåda sedan..

Nu längtar jag verkligen till jul...bara få sätta upp julstjärnor och adventljus stake :) blir så mysigt i hemmet...sen få klä granen och pynta pepparkaks huset..åhh..inte så många månader kvar nu ialf...
Blir till att inhandla en del julklappar och födelsedags pressenater till barnen nu denna månad..man blir av med lite..

puss <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

mysigt å vara själv. jag får ångest ibland för att jag är så mycket själv haha..

jul? hur orkar man tänka på de. Värsta tiden tycker jag. Jag gillar inte julen alls.

kram kram

2008-10-15 @ 10:11:50
URL: http://lisa.blogg.se/
Postat av: Carro

Mysigt med barnledigt! Passa på att njuta nu gumman, inget fel i att vara utan dom ibland! :)

Jag återkommer med bullarna, har inte börjat här än! Har flera saker på gång samtidigt.. skratt

Men enligt receptet ska det inte vara så svårt! Vi får se! :)

Puss!

2008-10-15 @ 11:05:40
URL: http://niiiilorac.blogg.se/
Postat av: Jelikan

Va mysigt att få va barnledig och gå på bio. Många som säger att den filmen är superbra! Kram

2008-10-15 @ 14:33:23
URL: http://jelikans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0