Mamma Mia....


Blev hämtad vid 6 tiden igår och sedan bar det i väg till gislaved där det skulle bli bio :) Vi kom lite tidigt så det blev att vi gick till coffea en liten stund innan och värmde oss lite grann med kaffe...
Blev att inhandla lite popcorn och godis innan filmen började..är ju ingen bio utan popcorn...
Filmen var hyfsat bra..inget jag ångrar att jag såg..mycket sång och skratt !!

Det hade väll gott bra här hemma också för gubben..vart lite orolige med tanke på att det var första gången han hade dom själv..men när jag kom hem så sov båda barnen :) Sen hade väll Peter, Sandra och Moa kommit förbi här en stund så helt ensam var han inte...
Nu är det bara att hoppas på att han kan ta dom lite mer så att en annan kan få lite mer tid för sej själv..bara inte det tar ett år till....
Lena, Anna, Mia och jag sa att vi ska ta och hitta på nått sånt här en gång i månade så att man kommer ut lite och umgås..det är okey för mej :)

Händer annars idag..Lämnade Benjamin hos dagmamman innan imorse så nu är vi ensamma melwin och jag..blir väll lite mys med honom och se om jag kan få i honom lite lunch...
Tror gubben skulle i väg i kväll på "kärring" bingo...men det är ju nått han tycker är kul..haha...så han får väll gå!
Så förhoppnings vis kan Benjamin lägga sej redan vid 18.30 idag...Han är alltid så trött efter han kommer hem från Elisabhet...
Dax att ta hand om en bajsblöja.....

puss <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Så mysigt ni verkar haft det! :)

Klart jag ska skicka över receptet på frallorna! :D

Puss på dig gumman! <3

2008-10-17 @ 02:44:35
URL: http://niiiilorac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0