snart jobba...usch...


Då var det redan onsdag och imorgon är sista dagen man får njuta av att vara hemma..börja jobba fredagar nu..usch..men ändå gott på ett sätt..men man hade väll kanske sett fram emot det mer om man hade haft ett annat jobb..inget jäkla fabriksjobb...Men man ska väll vara glad att man har ett jobb över huvudtaget kanske..verkar vara svårt att få jobb nu..
Har hänt annars..inte mycket..vi har tagit det lungt här hemma..blivit mycket vilande, nu när min mage har blivit knäpp..skulle igentligen gått ner till apotekt men har inte orkat på grund utav magen...får väll försöka ta mej ner nån dag så jag får min medecin så det försvinner...

Blir väll att börja fixa lite med middagen snart..blir köttfärslimpa, potatis och sås :) mycket gottigt !!

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Maja

Hej vi har satt ut den för 2500 på blocket,men 2000 tänkte ja mig iallafall..är ju endå stor och mer delar än dom andra på blocket:-) Kram

2008-10-22 @ 14:26:52
URL: http://majjans.blogg.se/
Postat av: Carro

Hej gumms! Vad är det för galet med din mage??

Tänkte ringa dig imorgon med då jobbar du visst...

Funderar lite angående nästa vecka! Tror kanske det skulle passa bättre att ses lite längre fram för min del... Lite stressigt just nu!

Försöker ringa här i dagarna! Puss <3

2008-10-24 @ 02:21:37
URL: http://niiiilorac.blogg.se/
Postat av: Moa

hej du har blivit utmanad av mig gå in på min blogg

2008-10-24 @ 10:42:36
URL: http://mcmoagirl.webblogg.se/
Postat av: Inger

Ja nu är det bara 2mån kvar till jul! :)

Jag tror Daniel o Carro var sugna på att följa med, men häng på ni oxå! Det är verkligen jätteskoj där!!

Nova älskar det!

2008-10-24 @ 11:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0