Uppdatering....


Nu var det ett tag sen jag skrev här igen..har vart mycket nu under veckan och helgen !  Tapetseringen i köket är klart nu ialf så  skönt och jag blev super nöjd :) Nu är det toaletten som blir nästa projekt..kanske hallen emellan beror på hur länge man behöver vänta på hantverkare..
Under veckan på kvällarna har gubben och jag tapetserat..men inte så lätt med två små barn..fick ialf hjälp på helgen utav gubbens släktingar Peter och Anna, ett STORT TACK till dom <3  I Lördags blev vi färdiga och Anna tog med sej Benjamin hem så att jag kunde städa och plocka i gjordning :) Skönt att man kunde lämna bort honom lite...

Idag Var vi uppe 06.30 för att sedan ta oss till dagmamman där Benjamin skulle vara 07.45...Fick inte i honom någon frukost idag då han vägrade..så han skulle få lite yoggi och flingor :)
Får se hur det har gått sedan idag då jag ska hämtas 13.30!! Men förhoppnings vis så har det gått bra...

Blev besök utav några gubbar här innan som skulle fixa köksfläkten...så nu ska väll den fungera som den ska..hoppas...

Fick ett samtal hem i från i förra veckan..Var rätt stelt..men det fixar väll sej till slut...kanske...

dax att fixa lite mat till Melwin och sedan ta oss ut till posten och affären..


puss <3


Kommentarer
Postat av: sandra

Va roligt att dom ringt.. kanske kan träffas i veckan?får se hur neo mår bara,har feber idag,vet inte om de e tänderna,

2008-10-06 @ 15:42:56
Postat av: Carro

Oj! Ringde hon?!? Spännande!

Kan vi inte höras i veckan! Vill höra vad hon sa! :)



Puss o kram bejb!

2008-10-07 @ 04:19:17
URL: http://niiiilorac.blogg.se/
Postat av: Lisa

hur har de gått? så spänd.. hehe

2008-10-07 @ 09:39:04
URL: http://lisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0