** Helgen **


I Fredags var det kräftskiva...var trevligt att träffa folket men var inte där så länge och tur var väll det, hade tydligen blivit lite bråk..tråkit att sånt ska behöva hända..specillt när det är vuxet folk..menmen..det är så det är...
I Lördags blev det lite städning här hemma och sen på kvällen blev det godmat och film :) Men som vanligt så somnade jag i soffan innan filmen var slut hehe..så trött så det finns inte..
Söndagen blev det gräsklippning :) behövdes verkligen..nu ska ja bara ha tag i en såg så att jag kan få ner det  j*vla plommonträdet som står i trädgården..uscha..har tänkt att vi ska sätta en sandlåda där:) Sen ska jag se om jag kan få tag i en gunga som finns på jemofix :) Benjamin behöver ha lite saker på gården här!! 

Idag är det tisdag och idag skulle jag haft mammaträffen här hemma men blev inställt..är så förkylda här så det känns inte så kul att ta hem folk och man smittar ner dom :( bättre att vänta tills man blivit bättre! Hade vart så kul att träffa dom menmen..

Kanske ska ta fram lite frukost nu så att vi får i oss det ialf:) Mycket vila idag...

puss <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0