Tisdag 9/9-08

Blev en fullspäckad dag igår..telefonen ringde och det var en vän som jag inte sett på flera år, hon sa att hon var i anderstorp och undrade om vi kunde träffas och hitta på nått :) Och självklart sa jag JA !!
Blev en prommenad och en massa tjöt hehe..stannade till och beställde oss varsin pizza som satt där den skulle :) Sen gick vi vidare till lekplatsen, där det blev lite gungande och lek..kom hem vid 5, och då lekte alla barnen på golvet..
Blev en sen kväll gick inte och la mej förens vid 00.30...usch känns av idag..brukar ialf vara i säng vid 10 tiden..är så trött på kvällarna..

Idag gick vi upp vid åtta tiden för att få damsugit och torkat av golven :) Fick till och med städat av toan !! Vid 10 kom det lite besök, Sandra & Neo , Lisa & Hampus ..Blev lite lek på golvet och tjöt, sedan blev det lite fika..
Dom åkte hem för en liten stund sen, så nu ligger Benjamin och sover, han var så trötter..ska ta och göra lite välling till Melwin så att han också kanske kan somna in lite grann..

GRATTIS Neo på din 1-års dag :)

Måste ta upp lite fisk så blir det fiskgratäng till middag :) så himmla gott !! Får nog bli lite spenat upp till också ;)

Puss <3





Kommentarer
Postat av: Carro

Heej! Jag messade dig häromdagen men fick aldrig någon leverans-rapport på det? Förlåt att jag inte ringt som jag skulle; har haft lite fullt upp.. Försöker ringa dig här i dagarna!! Vem var vännen som var och hälsade på??? Nyfiken! :) Love u! Puss

2008-09-09 @ 22:23:24
URL: http://niiiilorac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0