En Liten Klump Släppts Från Magen...


Nu har det gått en vecka sen jag pratade med mormor, känns så otroligt bra att fått pratat med henne och känna att hon har lagt allt gammalt bakom sej och bara vill se framåt. Var Rickards förtjänst att jag svarade när hon ringde..har inte vågat göra det innan med tanke på hur lång tid det har gått..
Men det var underbart att få höra hennes röst :) Nu är det bara det svåraste kvar att göra..ringa hem...
Mormor sa att det inte var någon som var arg bara att man undrade vad som hade hänt...
Hon tyckte jag jag skulle ringa hem nu på tisdag, för då fyller mamma år...men jag vet inte..tror att det blir att jag skickar ett kort och skriver lite vad man tänker..Sen om jag har mod så blir det att ringa nästa vecka...men beror lite på..
Har ialf haft kontakt med mina bröder så dom står helt och hållet på min sida och vill så gärna träffas :) bara glömma allt och börja om på ny kula...
Har funderat lite på det och det behöver inte vara så svårt att åka tåget hem..bara att ta enkel vagnen och in skaffa en ståbräda till Benjamin så blir det lättare..inte för att man kan ha med sej så mycket packning..hehe..
Tror att både barnen och jag behöver komma hem lite och hitta på saker med mormor och morfar...Dom vill ju verkligen hitta på saker med Benjamin :)
Men men nu ska man ju inte ta ut nått i förskott..är bara att invänta och se hur allt blir först...<3

Annars idag blir det att gå till affären och inhandla ett frimärke..sen hem och göra lite middag, pytt i panna med bacon..enkelt och gott...

Imorgon kommer Moa och Adam hit..har inte sett eller träffat dom på jätte länge så tyckte att det var dax att ses innan hon skulle börja jobba..så det kommer bli kul :)
Blir lite att göra denna veckan ialf så det känns bra...
Onsdagen blir först på morgonen att åka till Benjamins dagmamma och hälsa på, sen efter det så tar vi oss vidare till öppnaförskolan :)
Fredagen då blir det förhoppningvis ullared..inget bestämt ännu men hoppas...
Lördagen blir det bad för hela familjen i anderstorp simhall, kul att göra nått familjen tillsammans..
Söndagen var det 25 års kalas...

Mycket rolig vecka :) Nehe snart dax att gå och lägga Benjamin lite så han är utvilad !!

Puss <3


Kommentarer
Postat av: Moa

hej ska bli jättekul o ses imorrn ser fram emot det.

2008-09-22 @ 19:01:35
URL: http://mcmoagirl.webblogg.se/
Postat av: Carro

Ååååh gumman! Så glad jag blir! Så modigt gjort av dig att svara! Underbara du! Du vet att jag alltid finns här, och är det så att du vill komma hem hit så vet du att jag jättegärna kommer och hämtar er! Älskar dig!!! Puss o kram!

2008-09-23 @ 14:13:33
URL: http://niiiilorac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0