Ville inte hem från dagmamman :)


Så här skrev jag i kortet till min mor !

Grattis på födelsedagen!

Ville bara säga grattis och be om ursäkt att jag inte har hört av mej.
Men jag hoppas att vi kan ändra på det och lägga allt gammalt bakom oss
och börja om på nytt ?!
Du får gärna ringa om du vill, jag är hemma stort sett alla dagar !
Saknar er alla otroligt mycket <3
Kramar // Linda

Får se om hon fick det igår eller om det kom fram idag...

Blev lite ändrigar igår...
Dagmamman ringde igår och frågade om vi kunde komma vid 14.30 igår..för hon hade bara ett barn just då... så det gjorde vi !! Blev först lite husesyn och lek :) Efter en stund blev det mellis, Benjamin älskade nyponsoppa hehe..blir till att köpa hem...
Blev en del prat och skrivande, Blir att han börjar nästa torsdag :) 8-14 Så han hinner med att få frukt och middag..
Sen kommer han gå jämna veckor tis, tors  Ojämna veckor mån, ons och fre...
När vi väll skulle hem så ville han inte följa med hem..han skakade bara på huvudet och sa nej nej...haha :)
Skönt att han verkar trivas och tycka om det ialf.. :)

Blev inte av att Moa och Adam kom hit i går..blir en stund nu på eftermiddagen innan Adam ska till dagis :)
Så får hoppa öppnaförskolan idag tror jag, vet nämligen inte hur länge dom har öppet...
Nehe då får jag väll ta och sluta nu och börja städa av lite innan dom kommer och hälsar på :)

puss <3

Kommentarer
Postat av: Inger

Vad skönt att det kanske börjar lösa sig!! Jag är inte lika modig jag... KramKram

2008-09-24 @ 09:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0