Söndag en tråk dag...

Blev jobb i fredags :) Bestämde med Anna och Peter att vi skulle spendera kvällen ihop med wii, tacos och dricka...
Dom kom förbi här vid 18.00, då vi började med att göra i gjordning maten..Anna stekte kötfärsen, Sandra skivade grönsakerna och jag var lite över allt...haha..
Efter vi hade fått i oss maten blev det spelande ( bowling ).. blev att vi spelade i lag då vi var för många...men vi tjejer vann överlägset..hehe...
Benjamin och Melwin gick och la sej sent blev inte förens runt 23 tiden..men dom somnade gott ialf :)
Vi fortsatte och spela till kl 02.30...ojoj klockan gick fort..tror inte jag somnade förens runt 03.00...sen var det dax att gå upp vid 7 igen..då ville inte Melwin sova längre...
Blev lite frukost..sen så hände det inte så mycket mer den dagen..satt mest inne..tog mej ut på en liten promenad vid 19.00, orkade inte sitta inne längre..blev inbjuden hos Elisabeth på ett glas vin :) så blev där en stund och pratad lite grann, trevligt trevligt ! Skönt att komma ut lite och prata av sej lite..
När jag gick hemåt igen så snöade det ute...vräckte ner..
Så idag när vi vaknade var det JÄTTE mycket snö ute...var bara att ta på sej ytterkläderna och gå ut och börja skotta bort snö...
Blev lite pulka åkning också med barnen..
Men nu är man hemma och både barnen och gubben vilar...blir bingoLotto för våran del sedan..finns inte så mycket annat man kan hitta på en söndags kväll....
Imorgon blir det att skicka Benjamin till dagmamman och jag ska ut på en prommenad med Elisabeth :)

Älskar mina barn <3 Ni är ALLT för mej ! pussar i massor <3

Kommentarer
Postat av: lotta

hej!! vi hittade såna spottar på claes olsson. och dom sitter fast med kardborreband. vi ville inte ha en massa sladdar och då hittade vi dom! är jättenöjd med dom!!

2009-02-08 @ 20:37:04
URL: http://lottajohansson.blogg.se/
Postat av: Carro

Hej gumman min! Gud vilken harlig utflykt du hade hem till Veddige!!! Sa bra av dig att aka! Jag ringer nar jag ar hemma igen sa far vi boka in en dag da jag ar hemma med! JAG LANGTAR!!! <3 Snart aker vi hemat igen.. Pa fredag ar det dags! Vill helst inte, har ar sa varmt och skont! Alskar dig!!! Puss!

2009-02-10 @ 08:16:28
URL: http://niiiilorac.blogg.se/
Postat av: Inger

Kennys mor tipsade honom så han hade en tid dit igår. Och så blev det att jag följde med och gjorde en oxå. Det ligger ute i Vissö, mellan a-torp och bredaryd. Jättetrevlig tjej där!

2009-02-10 @ 19:51:42
Postat av: Inger

Jo och från början tänkte jag inte alls göra det men sen blev jag riktigt nyfiken på min egen kropp. Se hur den verkligen mår och sådär!

2009-02-10 @ 19:56:19
Postat av: Inger

Att åka dit på rådgivning och scanning tror jag egentligen inte kostar så mycket. Men sen kostar resten en hel del. Tabletterna och det. Men man måste inte ha allt på en gång heller.

2009-02-12 @ 09:30:46
Postat av: Moa

här är det inte så mycket bloggskrivning längre:)

kram

2009-03-19 @ 12:14:57
URL: http://mcmoagirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0