Lite uppdatering igen :)


Benjamins öroninflamation har gått över men nu har han fått örongångsinflamation istället...Läkaren frågade om han har ont..jag sa att det tror jag inte, jag tror att han tål rätt mycket innan han får ont...läkaren tittade honom i örat och sa han borde ha ont...
På ett sätt är du ju bra att han tål så mycket innan han får riktigt ont..men sen är det väll negativt också...man vet inte om man kan skicka honom till dagmamma, för man vet ju inte hur illa det är...
Men nu har han i alf fått örondroppar som han skall ta en vecka..hoppas det går över..

Vad har hänt annars här..rickard och jag har suttit nu ett tag på blocket och tittat om vi kan hitta nån billig husvagn man kan köpa och renovera...
Vi kom över en billig...som vi var och hämtade i lördags...en Sävsjö 79:a...
Blir till att plocka ut alla luckor och lackera om och måla resten av allt trä vit inne i husvagnen :) sen MÅSTE det på nytt tyg på dynorna och nya snygga gardiner...läggas nytt golv...ska se om man kan bytta ut  själva bordsplattan mot ett nytt snyggt ekplatta...
Finns en hel del at göra där..så gott att man fick tag i den såpass tidigt så att man har lte tid att göra det på...den kommer nog bli super mysig när den väll är färdig...sen är det bara att fara på semester :)

Igår kom mamma och Bengt-Ove förbi en sväng..helt oväntat! Synd att man inte visste det för då hade man ju handlat hem lite gott..menmen..det gick ändå :)
Får väll se om dom kommer nu till helgen igen..då jag visst fyller år på måndagen...trodde inte det var förens nästa vecka igen...hehe..sikken koll man har...

Måste ialf se till att vi åker och stor handla nu i veckan så att man blir av med det...gott att ha mat hemma, slippa gå till affären dagligen...
Var i väg en sväng imorse..träffade Sandra och barnen :) längesen vi träffades så det var på tiden..<3

I fredags åkte min allra bästa vän till Australien..skall vara borta i 3 hela veckor..ta hand om dej gumman <3 måste ses när du kommer tillbaka !! Längesen nu :( Älskar dej <3 pussar och kramar i massor till dej <3 <3 <3




Kommentarer
Postat av: Lisa

Nämen guuddd sååå söta dom är...kul att du uppdaterar :)

2009-01-26 @ 19:02:12
URL: http://lisa.blogg.se/
Postat av: Carro

Heeeej! Allt ar tokbra har! Varmt och skont, lite daligt med sol dock! Hoppas den kommer fram snart!

Klart vi ska ses nar jag ar hemma igen!!! Saknar dig och alskar dig gumman min!

Ta hand om er! Pussar och kramar!

2009-01-27 @ 07:17:08
URL: http://niiiilorac.blogg.se/
Postat av: Carro

Vannen! Vad ar det som hander dar hemma??!! Fy fan sa trist.... Kunde dom inte bara lata allting vara som det var nu?! Jag ringer sa fort jag ar hemma sa far vi prata mer da! Alskar dig sa mycket! Allt ar bara bra har! Varmt och skont! :-) Grattis pa din fodelsedag, lite for tidigt! Hoppas du far en fin dag!! Pussar och kramar <3

2009-02-01 @ 11:20:04
URL: http://niiiilorac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0