Arbetsförmedlingen...

Barnen vaknade vid 7 tiden i morse och då var solen redan framme :) Man blir så positiv och glad när den lysser och värmer..
Blev frukost och ringde några samtal..
Mamma, Melwin ch jag åkte in till stan då jag var tvungen att skriva in mej på arbetsförmedlingen idag..var ju min sista anställnings dag igår..Var bara att sätta sej ner vid datorn och knappa in vad man ville jobba med...
så nu är det klart så nu ska det för hoppningsvis inte krongla med A-kassan sedan när man väll ska börja stämpla...Ska först ta  ut vådbidraget som finns här nere..då får jag gå hemma med båda barnen tills Benjamin fyller 3år...kan jobba under tiden jag har detta bidrag men får inte utnyttja barnomsorgen...känns skönt om man kan vara hemma lite längre med dom:) Dom är ju fortfarande små !!
Efter arbetsförmedlingen åkte vi till Hajen..veckohandlade lite grann..mat behövs ju !! Sen blev det färg affären,då jag hade valt ut en kulör till barnens sovrum :) så nu är den hemma här så nu är det bara att börja måla...Jag hoppas på att jag kan börja lite grann imorgon..

Nu är biljetten betalad :) såå skojjigt vi ska ha !!

Dax att städa av lite här idag...rensa lite...

puss <3


Kommentarer
Postat av: Carro

Biljett till nästa helg? =) Vi ska med dit! Tjohoo! Ringer dig senare gumman! Puss

2009-05-16 @ 09:36:30
URL: http://niiiilorac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0