Gekås idag !

Blev en runda till Gekås idag med Mamma, Lena och barnen. Åkte här i från vid 11 tiden..tänkte att det kunde nog vara mycket folk idag då barnbidraget kom in idag...men det var inte såå farligt.
Handlade hem litesaker till huset som behövdes. Måste ju börja nånstans, så blev mest sånt som inte behöver stå i kylskåp.
Inhandlade även helgens outfit :) Blev inte det jag hade tänkt då det inte fanns..menmen..det här blir säkert bra också ! Så nu är nog nästan allt ordnat till på lördag..Gud vad kul det ska bli !!
Blev även 2 par skor till mej inne i skoaffären..behöver verkligen nya...
Var hemma vid fyra tiden...då var barnen ganska så trötta...
Blev kvällsmat vid 6 tiden och sedan sängen för deras del. Själv sitter jag uppe ännu då jag egentligen hade behöft sova...

Ringde på en syskonvagn på blocket innan...Måste ha en nu då jag inte kan gå med båda själv..var rätt gammal men skit samma, den var billig :) Blir till att åka till Kungsbacka på fredag och hämta den !

Puss <3

Kommentarer
Postat av: frida

ska ni flytta? ;P sålde inte du precis din syskonvagn?

2009-05-31 @ 20:36:49
URL: http://vincentsmamma.blogg.ses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0