Sovmorgon!

Fredag

Barnen vaknade i hyffsad tid. Blev mys i soffan och tittade lite bompa :) Efter ett tag tog vi och åt lite frukost. Blev att jag slängde in lite tvätt i tvättmaskinen...packade barnens väskor då dom skall till sin pappa i helgen.
Fick slängt i oss lite middag innan vi skulle åka mott Ullared och mötta upp Rickard..
När jag sakt hej då till barnen så gick jag, mamma och Andreas in till Gekås..Blev lite smått man fick med sej hem :) Köpte lite byxor till Benjamin då han näst intill har växt ur alla sina hemma..
Övningskörde hem :) Hjälpte Andreas lite här hemma!
Kom hem runt 21...sen blev det soffan, somnade ganska snabbt där..hehe..trött...

Lördag

Fick en lång sovmorgon idag :) Skönt när man väll får sova ut...Just nu sitter jag hemma hos mor..ska väll gå hemåt strax,fixa lite middag! Ikväll är det planer för utgång med min älskade Carro <3 nice :) Så ikväll är stan osäker!!


Biljetten är fixad och betald till Stuv, kommer bli en illa kul kväll :) hehe...

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej älsko! Nu är jag frisk igen, tror jag! Har iaf friskanmält mig idag! Jag håller på att ladda upp inför helgen.. Vi får ta igen det vi missade den som var då! ;-) Kul att du bloggar lite igen emellanåt! Puuuss o kraaam

2009-10-06 @ 19:21:41
URL: http://niiiilorac.blogg.se/
Postat av: frida- mamma till vincent

hehe vi har typ 30min-45min till närmaste affär :P

2009-11-06 @ 18:21:35
URL: http://vincentsmamma.blogg.se/
Postat av: pernilla

hej vad roligt att du har blogg oxå då spanar jag in den i mellan åt :)

ha det gött

pernilla

2009-11-30 @ 19:35:26
URL: http://pillsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0